question-inverted

Hulp en FAQ

Wij hebben de meest gestelde vragen en hun antwoorden voor u verzameld, gesorteerd op onderwerp.

Inhoud

Vindt u het antwoord op uw vraag hier niet? Geen probleem, neem contact met ons op en wij helpen u persoonlijk:

Bedrijf

Onze algemene voorwaarden vindt u hier.
Lees alles over onze geschiedenis, onze filosofie en onze doelstellingen in ons bedrijfsprofiel.
visunext is een van de grootste inkopers van projectoren in Duitsland. Door een goede samenwerking met vele fabrikanten en bulk inkoop verkorten wij de handelsfases tot een minimum. Deze situatie geeft ons de mogelijkheid om scherpe prijzen te combineren met een eersteklas service.
Gebruik ons contactformulier om ons een e-mail te sturen of een terugbelverzoek te doen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met onze klantenadviseurs.

Consulting

In principe kunnen onze adviseurs u deskundig adviseren via e-mail en telefoon. Als u echter op zoek bent naar persoonlijk contact, bieden al onze adviseurs ook afspraken aan. Samen met u plannen wij uw project direct ter plaatse in Emsdetten. Maak van de gelegenheid gebruik om de voorradige units te bekijken!
Onze getrainde adviseurs zijn zeer vertrouwd met de producten. Zij nemen regelmatig deel aan producttrainingen van verschillende fabrikanten om u zo deskundig mogelijk te adviseren. Onze ervaring reikt van het opzetten van een goedkope thuisbioscoop tot complexe mediabesturing in conferentiezalen. Ons bedrijf heeft de afgelopen jaren meer dan 100.000 klanten geholpen bij het vinden van de perfecte projectieoplossing.

Veiligheid en gegevensbescherming

Wij nemen alle noodzakelijke technische en organisatorische veiligheidsmaatregelen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies en misbruik. Uw gegevens worden bijvoorbeeld opgeslagen in een beveiligde bedrijfsomgeving die niet toegankelijk is voor het publiek. In bepaalde gevallen worden uw persoonsgegevens tijdens de overdracht gecodeerd met behulp van de zogenaamde Secure Socket Layer-technologie (SSL). Dit betekent dat de communicatie tussen uw computer en onze servers plaatsvindt via een erkende coderingsmethode als uw browser SSL ondersteunt. Wij gebruiken de door u verstrekte gegevens om uw bestelling uit te voeren en te verwerken.
Uw contractgegevens worden opgeslagen. Als u bij ons een klantenaccount heeft aangemaakt, kunt u ook uw gegevens en bestellingen inzien. Bij een aankoop met een gastaccount is dit niet mogelijk. Als u een e-mailadres heeft opgegeven, worden de voorwaarden u per e-mail toegezonden.
Informatie over het verzamelen van gegevens vindt u in onze rubriek gegevensbescherming.

Betaalmogelijkheden

Ja, u kunt betalen met uw Visa of MasterCard creditcard.
Wij leveren alleen aan openbare instellingen en bedrijven die bij ons bekend zijn op rekening. Stuur ons als openbare instelling of bedrijf uw officiële bestelling per fax of post of als PDF. 
Wij verlenen u graag betaling op rekening. Wij hebben alleen een schriftelijke bestelling nodig met uw briefhoofd, stempel en handtekening. In dit geval accepteren wij uw bestelling per post, fax of PDF-document. Betaling op rekening is voor nieuwe klanten niet mogelijk via het geautomatiseerde bestelproces in de online shop.

Uitwisseling / Herroeping

Ook na afloop van de garantieperiode staan wij met raad en daad voor u klaar. Graag beoordelen wij vooraf telefonisch voor u of een reparatie economisch zinvol is. In dat geval geven wij u graag een kostenraming in samenwerking met een erkende reparatiewerkplaats.
Als u niet tevreden bent met een artikel, heeft u als particulier in de zin van §13 BGB (Duits Burgerlijk Wetboek) een herroepingsrecht van 14 dagen. Als u de koopovereenkomst in onze winkel sluit, geldt dit recht niet. U heeft dan echter de mogelijkheid het product ter plaatse te testen. Als u een handelaar, bedrijf of openbare instelling bent en een artikel wilt retourneren, heeft u volgens de wet geen herroepingsrecht. Neem in dat geval contact met ons op. Wij zullen uw retouraanvraag dan individueel controleren en beslissen of een goodwill-retour mogelijk is. Meer informatie vindt u in het herroepingsrecht.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een duidelijke verklaring (bv. een brief per post, fax of e-mail) op de hoogte brengen van uw beslissing om de overeenkomst te herroepen. U kunt ook ons herroepingsformulier gebruiken, maar dit is geen verplichte voorwaarde voor de effectieve uitoefening van het herroepingsrecht.
Afhankelijk van het soort aangifte gelden verschillende verwerkingstermijnen. Het is niet mogelijk een algemeen antwoord te geven. Een persoonlijk contactpersoon helpt u echter bij de afhandeling en verzekert u van een zo snel mogelijke afhandeling. Tijdens het gehele proces kunt u ons vragen naar de status en de verwachte resterende tijd van uw klacht. Als het nodig is om de fabrikant in te schakelen voor reparaties, garanderen wij de snelst mogelijke afhandeling door onze nauwe samenwerkingsverbanden. Wij vragen uw begrip voor het feit dat er in uitzonderlijke situaties vertragingen kunnen optreden (bijvoorbeeld bij de aanschaf van reserveonderdelen).

Logistiek/Verzending

Het is niet mogelijk om een tijdsvenster op te geven. De verzenddienstverleners plannen de levering volgens hun eigen routeplanning, waar wij geen invloed op hebben. Leveringen vinden over het algemeen plaats van maandag tot en met vrijdag.
Alle producten in onze winkel zijn voorzien van een beschikbaarheid. De voorraad wordt in real time weergegeven. Dit betekent dat elk product gemarkeerd als op voorraad ook daadwerkelijk direct voor u beschikbaar is vanuit ons magazijn ter plaatse. Deze producten zijn binnen enkele uren verzendklaar en worden nog dezelfde dag verzonden als uw bestelling voor 15.00 uur is afgerond. Indien een product niet op voorraad is, geven wij in de winkel de levertijd aan van onze leverancier naar ons. Ondanks intensieve leveranciersrelaties kunnen deze in zeldzame gevallen afwijken. Zodra een bestelling onze logistiek heeft verlaten, bedraagt de levertijd bij benadering 1-3 dagen. TNT pakketten worden in heel Duitsland de volgende werkdag voor 14.00 uur bij u afgeleverd.
Geen probleem! Onze vrachtpartners UPS en TNT laten een bericht achter. Regel gemakkelijk een tweede levering met de vrachtvervoerder. U kunt ook een nieuw afleveradres in uw stad opgeven. Pas na drie mislukte afleverpogingen wordt het pakket weer aan ons overgedragen.
Onze logistieke partners voor de verzending van uw bestelling zijn gewoonlijk UPS en TNT. Wij behouden ons het recht voor om in uitzonderlijke gevallen andere partners te gebruiken voor de verzending.
Zodra uw goederen vanuit ons magazijn door UPS zijn verzonden, ontvangt u een e-mail met het bijbehorende trackingnummer. Zo kunt u de zending gemakkelijk online volgen en bent u altijd op de hoogte. Als de goederen door andere vervoerders worden verzonden, ontvangt u alleen een verzendnota. Op verzoek sturen wij u toch graag het trackingnummer per e-mail toe.
Wij bieden momenteel niet de mogelijkheid van verzending naar pakstations. Wij bezorgen uw bestelling graag op een ander afleveradres. Als dit voor u niet mogelijk is, sturen wij de goederen op verzoek naar UPS of TNT depots bij u in de buurt.
Natuurlijk kunt u een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres. Dit kan direct in het bestelproces.
Met onze eigen logistieke afdeling helpen we je graag flexibel als het sneller moet. We regelen graag expresleveringen of leveringen op zaterdag voor je tegen een meerprijs. Neem telefonisch contact met ons op om tijdverlies te voorkomen.
In het zeldzame geval van transportschade ondervindt u uiteraard geen nadeel. De expediteurs zijn aansprakelijk voor alle transportschade. Let bij het in ontvangst nemen van de goederen op duidelijke schade en noteer deze bij de transporteur. Voor de afwikkeling van de schade neemt u onmiddellijk contact met ons op.

Collecties / Demonstratie

U kunt de producten ophalen bij ons hoofdkantoor. De routebeschrijving vindt u hier.
Als specialist voor home cinema en presentatietechniek adviseren wij u uitvoerig aan de telefoon of per e-mail. Natuurlijk kunt u zich ter plaatse in onze demonstratieruimte overtuigen van de kwaliteit van ons advies en onze productkennis. Wij laten u graag producten uit voorraad zien met bijbehorende topapparatuur zoals HDTV-bronnen of surroundsystemen. Om ervoor te zorgen dat uw adviseur voldoende tijd voor u heeft, raden wij u aan een afspraak met ons te maken.
Voor afhalen kiest u vooraf onze gebruikelijke betaalmethoden via een online bestelling. Wij informeren u na de bestelling zodra de goederen klaar zijn voor afhaling. Voor afhalen bieden wij ook betaling per EC-kaart aan.
U kunt uw goederen ophalen van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. De Duitse vestiging is gesloten op nationale feestdagen.
Tobias Berg en Oliver Stenzel - contactpersonen bij Inkoop en Verkoop - schrijven op glasplaat

Heeft u nog vragen?

Wij adviseren u ook graag persoonlijk - wij kijken uit naar uw telefoontje of e-mail! Als u wilt dat wij u gratis terugbellen, laat dan nu uw contactgegevens achter.