Als particuliere klant kun je je aankoop binnen 14 dagen annuleren. Wij nemen de retourkosten voor onze rekening. De volledige annuleringsvoorwaarden vind je in onze annuleringsvoorwaarden.
1. Een retour aanvragen
Neem gewoon per e-mail of telefoon contact met ons op over je retourzending en klacht. We sturen je dan een retourlabel voor je bestelling.
2. De terugkeer uitvoeren
Nadat je je annulering per post, fax of e-mail hebt aangegeven en een retouretiket van ons hebt ontvangen, kun je onze eenvoudige richtlijnen volgen voor het correct retourneren van je goederen.
3. Terugbetaling van het aankoopbedrag
Nadat de retourzending is bevestigd door onze logistieke afdeling, storten we het aankoopbedrag terug op het oorspronkelijke betaalmiddel.
Transportschade correct melden
Helaas kan het af en toe gebeuren dat de verpakking of zelfs de goederen beschadigd raken tijdens het transport. In onze gids leggen we uit wat je moet doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!
Noteer zichtbare schade aan de verpakking direct op de vrachtbrief in het bijzijn van de bezorger en maak foto's van de schade.
1. Laat de goederen onveranderd en gebruik ze niet.
2. Meld de schade onmiddellijk aan het transportbedrijf.
3. Neem direct contact met ons op via ons telefoonnummer of e-mailadres. Voeg een foto van de schade en uw ordernummer toe. Het is mogelijk dat we latere klachten niet meer in behandeling kunnen nemen!
4. Stuur de goederen niet zonder overleg naar ons terug. We zullen je informeren over de verdere procedure.