rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash

Alles over je bestelling

Retourneren & klachten

Als particuliere klant kun je je aankoop binnen 14 dagen annuleren. Wij nemen de retourkosten voor onze rekening. De volledige annuleringsvoorwaarden vind je in onze annuleringsvoorwaarden.

1. Een retour aanvragen

Neem gewoon per e-mail of telefoon contact met ons op over je retourzending en klacht. We sturen je dan een retourlabel voor je bestelling.

telefon-nobubble
Maandag t/m vrijdag
08:30 tot 17:00
Pictogram E-mail
Stuur ons een e-mail over je retourzending:
standort-nobubble
Ons adres:

visunext SE
Gutenbergstraße 2, 48282 Emsdetten
Duitsland

2. De terugkeer uitvoeren

Nadat je je annulering per post, fax of e-mail hebt aangegeven en een retouretiket van ons hebt ontvangen, kun je onze eenvoudige richtlijnen volgen voor het correct retourneren van je goederen.

Een klein artikel correct retourneren

Retourneren met UPS

Hier vindt u de UPS Gids als afdrukversie in PDF-formaat

Een groot artikel correct retourneren

Terugkeer met Raben

Hier vindt u de Raben/TNT gids als gedrukte versie in PDF-formaat

3. Terugbetaling van het aankoopbedrag

Nadat de retourzending is bevestigd door onze logistieke afdeling, storten we het aankoopbedrag terug op het oorspronkelijke betaalmiddel.

Transportschade correct melden

Helaas kan het af en toe gebeuren dat de verpakking of zelfs de goederen beschadigd raken tijdens het transport. In onze gids leggen we uit wat je moet doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Noteer zichtbare schade aan de verpakking direct op de vrachtbrief in het bijzijn van de bezorger en maak foto's van de schade. 

1. Laat de goederen onveranderd en gebruik ze niet. 

2. Meld de schade onmiddellijk aan het transportbedrijf. 

3. Neem direct contact met ons op via ons telefoonnummer of e-mailadres. Voeg een foto van de schade en uw ordernummer toe. Het is mogelijk dat we latere klachten niet meer in behandeling kunnen nemen! 

4. Stuur de goederen niet zonder overleg naar ons terug. We zullen je informeren over de verdere procedure.

uw persoonlijke contactpersoon

Heb je nog vragen?

We geven je ook graag persoonlijk advies - we kijken uit naar je telefoontje of e-mail! Als je wilt dat we je gratis terugbellen, laat dan nu je contactgegevens achter.