€ 112,00*
Productinformatie
ENGAGE 40
Taking customer satisfaction to a new level
Technology for every moment of your life
CALL ANALYSIS IN REAL TIME
De Engage 40 maakt gesprekken efficiënter. De innovatieve Engage+ software biedt ook waardevolle real-time analyses en ondersteuning op het scherm, waardoor de klantervaring direct wordt verbeterd.1
FIRST-CLASS MICROPHONES
De Engage 40 is voorzien van twee hoogwaardige microfoons die samen zorgen voor een hogere spraakkwaliteit en superieure ruisonderdrukking. Met deze intelligente contact center headset kunt u via spraakherkenning gesprekken haarfijn transcriberen. Altijd op punt.
LICHTGEWICHT EN COMFORTABEL
De Engage 40 is ultralicht en voorzien van intelligent ontworpen gehoekte oorkussens die zorgen voor een perfecte pasvorm en een hoog draagcomfort - zelfs gedurende langere perioden. Het innovatieve labyrintpatroon op de oorschelpen minimaliseert de druk in het binnenoor en zorgt ervoor dat de headset goed blijft zitten. Zo blijft u ontspannen en kunt u zich concentreren op uw klanten. Want alleen tevreden werknemers zijn goede werknemers.
INSPIRERENDE GELUIDSKWALITEIT
De geluidsisolerende oorschelpen en geavanceerde luidsprekertechnologie optimaliseren elk woord dat uw klanten zeggen en zorgen voor preciezere gesprekken - zelfs in lawaaierige omgevingen. Het draait allemaal om de perfecte luisterervaring.
InTEGRATED HEAR PROTECTION
Met de ingebouwde professionele gehoorbeschermingsfuncties van de Engage 40 kunt u er zeker van zijn dat uw gehoor beschermd is en kunt u zich concentreren op uw klanten. Want gehoorbescherming zorgt voor tevreden werknemers. En alleen tevreden werknemers zorgen voor een eersteklas klantenservice.
TRAN LANGUAGE TRANSMISSION
Het innovatieve BalancedVoice™-signaalverwerkingsalgoritme gebruikt dynamisch bereik compressie om de stillere delen van de stemmen van uw klanten te versterken en de luidere delen te verminderen. Dit geeft elk gesprek een beter evenwicht. Dit voorkomt vermoeidheid en verhoogt de productiviteit. Efficiëntere gesprekken en perfecte klantbeoordelingen (sommige dromen komen uit).
NEXT GENERATION CALL MANAGEMENT
De Engage 40 heeft een in de kabel ingebouwde bedieningseenheid waarmee u gesprekken kunt beantwoorden en dempen of het volume kunt regelen met één druk op de knop. De programmeerbare knoppen helpen u efficiënter te werken en vereenvoudigen uw dagelijkse taken. Voor snel gespreksbeheer.
UNIVERSALLY APPLICABLE
De Engage 40 maakt het gemakkelijker om contact te maken met uw klanten, aangezien de headset compatibel is met alle toonaangevende contactcenter- en Unified Communications (UC)-platforms. Het heeft zelfs ingebouwde spraakbesturing voor Amazon Connect, Genesys Cloud CX en NICE Cxone2, en is gecertificeerd voor Microsoft Teams. Zodat u naadloos kunt communiceren met uw klanten. Teamwork loont altijd.
INTEGRATED BUSYLIGHT
Voorkom kostbare en storende onderbrekingen met de geïntegreerde Busylight. De Engage 40 geeft aan de mensen om je heen aan wanneer het geen goed moment is voor een gesprek. Zo kunt u zich ongestoord op uw klanten concentreren. Zo kun je duidelijke grenzen stellen zonder iets te hoeven zeggen.
Technische gegevens
Naam | Jabra Engage 40 Mono, USB-C, UC - Mono Head-Set met snoer gecertificeerd voor UC Platformen (alleen de Headset) |
---|---|
Artikelnummer | 1000025117 |
GTIN/EAN | 5706991026078 |
SKU | 4093-410-299 |
Naam van het model | Engage 40 Mono, USB-C, UC |
Merk | Jabra |
Product type | Headset |
Gewicht | 0,172 kg |
Kleur | Zwart |
Conditie | Nieuw |
Garantietermijn | 24 |
Soort garantie | BringIn-Service Informatie over service en ondersteuning |
Informatie over de garantie van de fabrikant:
Hier vindt u meer gedetailleerde informatie over de verschillende soorten garantie. Contactgegevens en garantievoorwaarden voor de betreffende garantieclaim vindt u in ons fabrikantenoverzicht. De wettelijke garantierechten worden niet beperkt door een aanvullende fabrieksgarantie. Onze aansprakelijkheid voor gebreken is wettelijk geregeld. Er kan kosteloos aanspraak worden gemaakt op gebreken.