€ 1.460,25*
- Resolutie 5120 x 1440
- Diagonaal 49"
- panel technology VA
- Refresh rate 240Hz
Productinformatie
- Reactietijd: 1ms (GTG)
- Vernieuwingssnelheid 240Hz
- 1000R Curved Panel
- Eye Saver Mode
- Flicker Free
- G-Sync compatibel
- DisplayHDR(tm) 1000
- In hoogte verstelbare standaard
- Individuele achtergrondverlichting
- FreeSync Premium Pro
Dive into your game
De G9 is 's werelds eerste gamingmonitor met een resolutie van 5120 x 1440 en een verversingssnelheid van 240 Hz. Werk de grafische kaart bij naar de nieuwste versie om de vernieuwingsfrequentie van 240 Hz en de resolutie van 5120 x 1440 mogelijk te maken.
1000R Curved
Laat u omhullen door de sfeer en ervaar een opwindend realistische game-ervaring: de 1000R kromming en het ultrabrede 49" paneel vullen uw perifere zicht volledig, waardoor u direct in het zicht van uw personage zit.
Scherp, scherper, QLED
De superieure QLED-technologie zorgt voor bijzonder levendige beelden dankzij de realistische tinten en kleurschakeringen. Hierdoor kunt u genieten van spelscènes met een hoge nauwkeurigheid tot in het kleinste detail.
Fascinerende details
Laat u meeslepen door bijzonder realistische beelden met hoge contrasten: HDR1000 laat donkere scènes nog donkerder lijken en heldere scènes nog helderder. Ondertussen optimaliseert HDR10+ de helderheid en het contrast, zodat spelscènes er precies zo uitzien als de ontwikkelaars bedoeld hebben.
Dual QHD display
Fantastische spelwerelden worden werkelijkheid: Het 49" display in DQHD-resolutie produceert haarscherpe beelden met veel detail. Bovendien is het net zo breed als twee QHD-monitoren, zodat u maximale ruimte hebt voor epische actiescènes en productief multitasken.
Infinity Core Lighting Design
Kies uw favoriete kleur en verander de stijl van uw monitor. Bovendien kunt u kiezen uit vijf opvallende kleurmodi om de monitor en uw omgeving een persoonlijk tintje te geven.
Battle Reflexes
Neem de controle over de game: de ongelooflijk lage inputvertraging van 2 ms geeft u een snelle reactietijd om zelfs behendige tegenstanders te verslaan. Zo kun je meteen vanaf het begin in de actie springen.
Smooth gameplay
Domineer elke tegenstander razendsnel. De 240 Hz RapidCurve-technologie vermindert vertragingen en zorgt voor ultrasoepele spelactie. Tegelijkertijd maakt de lage responstijd van 1 ms (G/G) precieze muisbewegingen mogelijk en worden vervaging en ghosting voorkomen.
NVIDIA® G-SYNC® compatibel
Dankzij NVIDIA® G-SYNC® lopen de GPU en monitor volledig gesynchroniseerd om haperige beelden en schermscheuren te voorkomen. Tegelijkertijd zien snelle actiescènes en complexe spelscènes er stabiel en vloeiend uit dankzij AMD FreeSync Premium Pro, zodat u uw tegenstanders altijd een stap voor bent.
All-in-one scherm
Gamen en werken tegelijk: het ultrabrede 49" gebogen paneel met een 32:9 beeldverhouding biedt genoeg ruimte voor meerdere toepassingen. Dankzij de Easy Setting Box-software kunt u uw werkruimte eenvoudig in verschillende gebieden verdelen en tegelijkertijd gamen, instellingen voor uw streamingsoftware maken en de chat in de gaten houden. En dit alles op slechts één monitor.
Technische gegevens
Naam | Samsung Odyssey G9 49" VA Monitor, 5120 x 1440, 240Hz, 1ms |
---|---|
Artikelnummer | 1000028580 |
GTIN/EAN | 8806094796322 |
SKU | LC49G94TSSPXEN |
Naam van het model | Odyssey G9 |
Merk | Samsung |
Product type | Monitor |
Product serie | Samsung Odyssey Serie |
Technologie | LCD Technologie LED: LED is een verlichtingstechnologie. Bij de LED-technologie worden dioden gebruikt als lichtbron en geen conventionele UHP lampen. Het voordeel van deze technologie is dat de diodes geen gloeidraad gebruiken en praktisch geen energie verbruiken. LED's hebben echter een meer blauwachtig kleurbereik dan UHP-lampen, waardoor het beeld vaak als wat kouder wordt ervaren. Kleurenwiel: Naast de DMD-chip is het kleurenwiel een van de belangrijkste criteria voor de beeldvorming bij DLP-projectoren. De kleurencirkel draait constant met extreem hoge snelheid en heeft momenteel 3, 4, 5 of, in sommige gevallen, zelfs meer kleursegmenten. Via het kleurenwiel wordt het licht van de projectorlamp vrijwel zonder onderbreking afwisselend in de primaire kleuren rood, groen en blauw gebroken. Bij moderne projectoren bevat het kleurenwiel ook wit en soms andere kleuren zoals cyaan, magenta en geel. Met 3 segmenten draait het kleurenwiel op 3600 of 7200 toeren per minuut, met 7 segmenten tot 14400 toeren per minuut. (4x snelheid). Elke door het oog waargenomen kleur in een DLP-projector is dus een uiterst snelle opeenvolging van afzonderlijke, verschillend gekleurde lichtstralen tot aan de eigenlijke verwerking. Omdat deze technologie bij contrastrijke beelden soms niet alle kleurposities van het kleurenwiel gebruikt, of omdat de voor kleurmenging benodigde kleuren ver uit elkaar liggen op het wiel, herkennen sommige kijkers het regenboogeffect. Dit kenmerk is beter merkbaar bij tragere kleurenwielen en lagere rotatiesnelheden dan bij projectoren met snellere en vaker gesegmenteerde kleurenwielen. |
panel technology | VA |
Resolutie | 5120 x 1440 Resolutie Resolutie: De resolutie van een projector is het maximale aantal beeldpunten (pixels) dat een projector kan weergeven op basis van zijn van nature bestaande technologie, d.w.z. zonder conversie of bijsnijden van het beeld. De native resolutie is het aantal pixels dat een projector fysiek heeft om het beeld weer te geven. Een projector interpoleert gewoonlijk een resolutie wanneer hij een beeldsignaal ontvangt met een hogere resolutie dan de eigen resolutie. Als dit het geval is, kan er een gebrek aan beelddetails of algemene wazigheid in het weergegeven beeld zijn. Als een projector een beeldsignaal ontvangt met een lagere resolutie dan de native resolutie, interpoleert hij ook, hij schaalt het beeld op tot de native resolutie, berekent overeenkomstige extra pixels, indien mogelijk zonder de beeldinformatie te veranderen. Het nadeel hiervan is dat het beeld weliswaar groter wordt weergegeven dan gevoed, maar dat de oorspronkelijke afzonderlijke pixels veel beter zichtbaar worden doordat ze door de conversie worden vermenigvuldigd. 4K: 4K verwijst naar de resolutie van 3840 x 2160 of Ultra High Definition Television (UHDTV). Deze resolutie komt overeen met 4 keer de resolutie van Full HD. Om films met deze resolutie op te nemen zijn speciale camera's nodig die met ongeveer 8 megapixels (4K) kunnen opnemen. Full HD: De term Full HD wordt gebruikt voor apparaten die HDTV-signalen fysiek volledig (1920 x 1080 pixels) kunnen weergeven of uitvoeren. 1080p: 1080p is de specificatie van de verticale beeldlijnen. Het verwijst onder meer naar de resolutie 1920 x 1080. De "p" betekent in dit geval volledige frames, zodat alle beeldlijnen tegelijkertijd worden weergegeven. 1080i: 1080i is de specificatie van de verticale beeldlijnen. De "i" betekent in dit geval velden. Dit signaal wordt meestal geïnterpoleerd weergegeven (bijvoorbeeld door apparaten met een resolutie van 1280 x 720 HDready). De interpolatie voegt digitaal pixels toe, maar zorgt ook voor een lichte onscherpte. Bij 1080p weergave daarentegen worden volledige frames gebruikt. |
Diagonaal | 49" |
Aspect ratio | 32:9 Aspect ratio Formaat: Het geprojecteerde beeld wordt uitgevoerd in een door de projector gespecificeerd formaat (beeldverhouding). Het formaat wordt ook bepaald door de resolutie van de projector (zie ook de rubriek Resolutie). Het schermformaat wordt gewoonlijk gekozen op basis van het formaat van het beamerbeeld. De meest voorkomende formaten zijn 4:3, 16:9 en 16:10. |
Kijkhoek horizontaal | 178° Kijkhoek horizontaal Kijkhoek: De kijkhoek geeft aan op welke afstand van de middellijn het geprojecteerde beeld zonder beperkingen als van goede kwaliteit wordt ervaren. In de regel wordt de horizontale kijkhoek gespecificeerd. Een goede kijkhoek ligt binnen een bereik van 110 tot 130 graden vanaf het midden van het beeld, d.w.z. 55 tot 65 graden naar links en 65 naar rechts. Als u zich buiten de kijkhoek bevindt, gaat het beeld onevenredig achteruit. |
Kijkhoek verticaal | 178° Kijkhoek verticaal Kijkhoek: De kijkhoek geeft aan op welke afstand van de middellijn het geprojecteerde beeld zonder beperkingen als van goede kwaliteit wordt ervaren. In de regel wordt de horizontale kijkhoek gespecificeerd. Een goede kijkhoek ligt binnen een bereik van 110 tot 130 graden vanaf het midden van het beeld, d.w.z. 55 tot 65 graden naar links en 65 naar rechts. Als u zich buiten de kijkhoek bevindt, gaat het beeld onevenredig achteruit. |
Contrast | 2.500 :1 Contrast Contrast: Het contrast weerspiegelt de gradaties tussen het lichtste en het donkerste punt. Dit wordt bepaald van wit naar grijs naar zwart. Hoe hoger het contrast, hoe nauwkeuriger de afzonderlijke gradaties tussen de respectieve secties kunnen worden herkend. In de praktijk speelt het contrast echter alleen een rol in verduisterde ruimten, omdat het licht het contrast tegenwerkt. Daarom speelt contrast een tamelijk ondergeschikte rol in presentatiemiddelen. Er zij ook op gewezen dat het contrast anders wordt bepaald naar gelang van de technologie. Dit resulteert vaak in zeer verschillende waarden op papier. Zwart niveau: Het zwartniveau geeft de laagste lichtwaarde van de projectie aan die wordt bereikt bij het projecteren van een zwart beeld. Hoe beter het zwartniveau, hoe meer de donkere kleuren/zwarte tonen in het beeld worden benadrukt. |
Max. helderheid | 1.000 cd/m² |
Reactietijd | 1ms |
Refresh rate | 240Hz |
Muurbeugel VESA norm | 100 x 100 |
Ingangen | 1x 3,5mm Jack , 1x HDMI , 2x Displayport , 2x USB-A Ingangen HDMI: Digitale verbinding voor de overdracht van beeld en geluid. Noodzakelijk voor beeldkwaliteit met hoge resolutie (HDTV). Sinds HDMI 1.4 (High Speed) geschikt voor overdracht van 3D-inhoud in Full HD. Voor beeldkwaliteit met hoge resolutie in UHD, 4K of HDR is de verbinding via HDMI 2.0a en hoger geschikt. HDMI 2.1 of hoger moet worden gebruikt vanaf 120Hz vernieuwingsfrequentie in 4K. VGA: De VGA-connector is een 15-pins connector voor analoge beeldoverdracht. Het wordt ook wel DSub15 genoemd en is vaak te vinden op notebooks en pc's. Vergeleken met de andere analoge aansluitingen biedt het een goede beeldkwaliteit. Hij kan op het invoer- of uitvoerapparaat worden geschroefd en met een geschikte configuratie aan YUV worden aangepast. DisplayPort: De DisplayPort-aansluiting is een door VESA gestandaardiseerde aansluiting voor de overdracht van beeld- en geluidsgegevens. Naast HDCP-codering wordt ook DPCP ondersteund. Vanwege het compacte formaat wordt de aansluiting het meest gebruikt in notebooks. Een extra kleine variant is de MiniDisplayPort, die vooral bij Apple-apparaten wordt gebruikt. DVI: DVI (Digital Visual Interface) is een interface voor de overdracht van videogegevens. Alleen analoge signalen kunnen worden doorgegeven via DVi-A, alleen digitale signalen via DVI-D en beide soorten signalen via DVI-I. USB: USB (Universal Serial Bus) wordt gebruikt om de projector aan te sturen en te beheren (USB-B). Bij sommige zakelijke apparaten kunnen kantoorbestanden en afbeeldingen ook rechtstreeks met een USB-stick worden gepresenteerd of kan een muis worden aangesloten via de USB-ingang (USB-A). Toslink: De Toslink-verbinding is een optische signaalverbinding die werkt op basis van optische vezels. Het wordt gebruikt voor de digitale overdracht van audiosignalen. Het optische ontwerp is minder gevoelig voor storingen door externe magnetische en elektrische invloeden. De aansluiting wordt meestal gebruikt op het gebied van DVD / Blu-ray spelers en vergelijkbare apparaten in verbinding met een AV-receiver, indien deze werken met dts of Dolby Digital signalen. YUV: De YUV-aansluiting, ook wel Y Cb/Pb Cr/Pr of componentaansluiting genoemd, is een analoge videoaansluiting met drie kanalen (lichtsterkte en twee kleurkanalen). Kwalitatief is het de beste analoge videoverbinding. Component kabel: De YUV-connector verzendt analoge signalen over drie kabels (Y=zwart en wit UV=kleuren). YUV wordt gebruikt om HDTV uit te zenden en is compatibel met bijvoorbeeld Cinch. S-Video: De S-Video aansluiting wordt ook wel S-VHS of Hosiden aansluiting genoemd. In vergelijking met de Cinch-videoaansluiting werkt deze met twee kanalen (helderheid/kleur). Qua kwaliteit is hij iets beter dan de Cinch-videoverbinding, maar er zijn ook beperkingen. Deze kunnen worden verklaard door de gevoeligheid van het signaal, die bijvoorbeeld tot uiting komt in beeldvervormingen. Cinch: De cinch-videoaansluiting wordt ook wel composietaansluiting genoemd. Om hem gemakkelijker te herkennen, is hij meestal in het geel gehuld. Aangezien de transmissie slechts via één kanaal verloopt, is de beeldkwaliteit van een laag niveau. D-Sub15: De VGA-connector is een 15-pins connector voor beeldoverdracht op analoge basis. Het wordt ook wel DSub15 genoemd en is vaak te vinden op notebooks en pc's. Vergeleken met de andere analoge aansluitingen biedt hij een goede beeldkwaliteit. Hij kan op het invoer- of uitvoerapparaat worden geschroefd en met een geschikte configuratie aan YUV worden aangepast. RS232: De RS232 interface kan worden gebruikt om de projector te bedienen of te beheren. Mini Jack: Met een eenpins Mini-jack kunnen mono-audiosignalen, met een tweepins stereo-audiosignalen en met een driepins stereo-audiosignalen en beeldgegevens worden verzonden. Scart: Scart is een connector waarmee analoge audio- en videosignalen kunnen worden doorgegeven. Het is compatibel met andere analoge aansluitingen zoals RCA of S-Video. ARC: Het audio return channel, ook wel ARC of audio return channel genoemd, werd ingevoerd met HDMI versie 1.4 om de hoeveelheid bekabeling tussen HDMI-componenten te verminderen. Het audioretourkanaal loopt via de bestaande HDMI-kabel. Er hoeft dus geen extra kabel voor het geluid meer te worden aangesloten. Beide apparaten moeten echter ARC ondersteunen. Alle audiobestandsformaten die ook via de SPDIF-interface worden verzonden, kunnen via het audioretourkanaal worden verzonden. Deze omvatten Dolby Digital, Digital Theatre Sound en PCM audio. Als voorbeeld kan een verbinding tussen een TV (inclusief ontvanger) en een AV-ontvanger worden gemaakt via een HDMI-kabel. Het geluid van de TV wordt teruggekoppeld via de HDMI-kabel. Voorheen was een extra digitale kabel (coaxiaal of Tos-Link) nodig voor de audiosignalen. |
kenmerken | AMD FreeSync , Curved |
Breedte | 114,76 cm |
Hoogte van het product | 36,35 cm |
Product diepte | 29,1 cm |
Gewicht | 53,72 kg |
Kleur | Wit |
EEK Spectrum | A tot G |
Energie efficiëntieklasse | G |
Leveromvang | Netsnoer |
Conditie | Nieuw |
Garantietermijn | 24 |
Soort garantie | BringIn-Service Informatie over service en ondersteuning |
Informatie over de garantie van de fabrikant:
Hier vindt u meer gedetailleerde informatie over de verschillende soorten garantie. Contactgegevens en garantievoorwaarden voor de betreffende garantieclaim vindt u in ons fabrikantenoverzicht. De wettelijke garantierechten worden niet beperkt door een aanvullende fabrieksgarantie. Onze aansprakelijkheid voor gebreken is wettelijk geregeld. Er kan kosteloos aanspraak worden gemaakt op gebreken.